"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 18 kwietnia 2017

poniedziałek...

we wtorek skoro wczoraj była niedziela;)
Po dwóch dniach świętowania głodny biegania nalatałem dzisiaj piętnaście kilometrów. Najpierw pętla na "Bałtyku" i kontrolne udeptywanie ścieżki rekreacyjnej. 
Później wypad poza park Lisiniec i stała codzienna trasa modyfikowana na bieżąco w zależności od humoru i samopoczucia he,he... 
Potem znów  powrót do parku i dwa kółka dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku". Na koniec kierunek pole namiotowe Jasnej Góry i slalom "gigant" na długim podbiegu hi,hi...
Świetnie mi się latało, choć znowu ubrałem się zbyt lekko jak na jeden stopień Celsjusza powyżej zera:( 
Szczególnie momentami gdy było pod wiatr czułem lodowate powietrze i cisnące się do oczu kryształki lodu;)

Wszyscy pozmieniali opony na letnie;) a tu powrót zimy. Za oknem pada śnieg. Na termometrze słupek rtęci w okolicy zera. 
Wczoraj nasze Foczki urządziły na morsowisku śmigus dyngus. Dziś kończąc bieganie żałowałem, że nie wziąłem plecaka z przyborami do morsowania:( 
Trochę zaniedbałem ostatnio indywidualne kąpiele:( Ale na poprawę nigdy nie jest za późno;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13