"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 21 kwietnia 2017

jednak...

czwarty Bieg Miłosierdzia nie będzie przełajowy he,he... Połamane drzewa pocięte i usunięte na obrzeże ścieżki rekreacyjnej:) Co prawda gdzieniegdzie zalega trochę śniegu i walają się patyki:( Ma jutro padać, więc resztki śniegu się rozpuszczą:) a gałązki może Ktoś wyzbiera. 

Miałem dzisiaj nie biegać. Jednak na wk..w nic tak dobrze mi nie robi jak szybsze przebieranie nogami;) Niestety po dziesionie jakoś mi nie przeszło:( Dlatego dołożyłem dziesięć przebieżek. "Dokładka" mi ulżyła, bo trochę się wyżyłem hi,hi... Niby zrobiłem czternaście kilometrów, ale szczerze mówiąc to chyba dopiero maraton przywróciłby mi całkowitą równowagę he,he...

Jutro jak dobrze pójdzie będzie bieganie na "obcej" ziemi, lecz na razie cicho sza, żeby nie zapeszyć;)
Zaś w moim rodzinnym mieście dziewiąta edycja biegu częstochowskiego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13