"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 10 kwietnia 2017

jak w górach...

hi,hi...









Po niedzielnym labowaniu  najpierw dyszka na stałej codziennej trasie. Po uprzedniej wizytacji Parku Lisiniec;)
I bardzo miła niespodzianka:) Po raz kolejny spotkałem na swojej trasie znaną częstochowską biegaczkę Mariole Sojdę.
Ostatnio mam szczęście  często Ją widywać i ogromnie się cieszę, bo za każdym razem powitanie odwzajemnia czarującym uśmiechem:)
Mariola, Kacper Adam profesjonaliści, ale normalni Ludzie nie zadzierający głowy. Zauważają zwykłego amatora i nie traktują jak zło konieczne, które psuje wizerunek biegacza he,he... Jak mawiają co niektórzy "mistrzowie" i "mistrzynie". 
Choć podobno to skromność jest cechą Mistrzów;)
Po dziesionie zaplikowałem sobie jeszcze dziesięć podbiegów na "mojej" górce. Wydeptałem ścieżkę na świeżej trawce i niestety przemoczyłem nowe buty:( 
Wracając zrobiłem jeszcze długi podbieg slalomem wzbudzając znów zaciekawienie siostry zakonnej hi ,hi...
Wielki Tydzień otworzyłem czternastką na dobry początek. Jak będzie dalej w tym gorącym okresie przedświątecznym okaże się "w praniu" he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13