"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 12 kwietnia 2017

chłód...

powrócił. Rankiem tylko cztery kreski na plusie, ale temperatura odczuwalna przy zimnym wietrze jeszcze niższa. Wczoraj w wiadomościach meteo synoptycy sugerowali nawet w lany poniedziałek opady śniegu hi,hi... 
Zamiast lania wodą przyjdzie nam nawalać się śnieżnymi pigułami he,he...
A i trzeba będzie reaktywować morsowanie!  
Najważniejsze, że na bieganie zawsze jest dobry czas i odpowiednia pogoda;)
Wczoraj dwie godziny wygibasów;) a dziś podobnie jak przedwczoraj najpierw spokojne jedenaście kilometrów. No, może nie do końca, bo ciut za lekko się ubrałem jak na tuptane udeptywanie mojej stałej stałej codziennej trasy:(
Dopiero jak "schowałem" się na ścieżce osłoniętej z jednej strony nasypem, a z drugiej drzewami i krzakami w parku Lisiniec rozgrzałem się - przebieżkami hi,hi...
Fajnie mi się latało w te i nazad:) Tym bardziej, że powyżej strażacy testowali jakieś sikawki i co chwila spoglądali w moja stronę.
Nawet pomyślałem: może zastanawiają się, czy nie będą musieli dziadka reanimować he,he... 
Z drugiej strony miałem nadzieję, że nie skierują tych swoich "zabawek" w moją stronę, bo zdmuchnęliby mnie do pobliskiego strumyka hi,hi...
Świetnie mi się dreptało i na koniec zdziwiłem się, że w sumie wyszło szesnaście kilometrów z małym hakiem. 
Znowu trochę długo mnie nie było;) 
Ale jak się człowiek wyrwie to wydzielające endorfiny sprawiają, że nie chce się za szybko wracać;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13