"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 26 kwietnia 2017

deszczowa...

trzynastka po wczorajszej gimnastyce była rewelacyjna:) w tym dziesięć podbiegów. Dziś po asfalcie, bo po nocnych opadach na trawie bardzo mokro.
Wcześniej jednak pętla na "Bałtyku" i nad "Adriatykiem" spotkanie z Morsem Grzegorzem. Który zażywał indywidualnej kąpieli na naszym morsowisku;)
Dzisiaj jak to mawiają niektórzy biegacze noga "podawała" świetnie;) Przemokłem "na wylot" lecz i tak biegało mi się kapitalnie. Dlatego po dyszce serie dziesięciu podbiegów zrobiłem z uśmiechem na twarzy hi,hi... Chociaż z daszka czapki krople wody leciały mi w twarz. Prawie jak z kropidła wikarego gdy święcił nas w wielkanocny poniedziałek he,he...

Od wczoraj jestem "zainteresowany" jak to mówi fejs ciekawą połóweczką;) Zwłaszcza, że fragment regulaminu mnie zaskoczył: "... Zalecane jest posiadanie przy sobie telefonu (las jest ciemny a zwierzyna gruba)..." cha, cha, cha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13