"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 4 stycznia 2017

rewelacyjne bieganie...

bo dziś wszędzie biało i ciepło he,he... Zero stopni na termometrze;) Choć wieje  "jakby się Kto powiesił".
Wychodzę i przed blokiem spotykam sąsiada mojego imiennika, który kręci głową i mówi: w taka pogodę idzie pan na bieganie?" A ja na to: *przecież jest super! pada śnieg, bielutko dookoła i pod nogami mięciutko. Wymarzona aura na bieganie:)
Bieganie "po białym" jest fantastyczne:) Uwielbiam! Szczególnie, gdy biegnie się  "w białym" po kostki hi,hi...
W parku Lisiniec przepiękna zima na całego:) Na mało uczęszczanych ścieżkach cudne widoki:) 
W śnieżnym puchu biegnie się ciężko, ale za to siła biegowa rośnie he,he... 
Chodniki przeważnie odgarnięte, czasem posypane solą:( no i jezdnie czarne:( Na Podhalańskiej Pan i Pani z łopatami i pada tekst: On - jogging, świetnie. Ona - może łopatę panu dać? he,he... Kapitalnie było dzisiaj było dzisiaj. Nawet tam gdzie odgarnięte specjalnie leciałem w kopnym śniegu hi,hi... Po "cywilu" bym się nie odważył, ale na biegowo i tak  wariat;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13