"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 19 grudnia 2016

ślisko...

mimo, że nie ma mrozu. Wychłodzona ziemia opadająca mgła i nogi się rozjeżdżają hi,hi... Zwłaszcza tam, gdzie nie dotarły uwielbiane przez kierowców solniczki he,he...
Dziś z rana trzynastka (szczęśliwa;) na dobry początek tygodnia po roztrenowaniu:)
Najpierw inspekcja pomorsowiska;) na "Bałtyku" i duża pętla dookoła glinianek. 
Potem poniosło mnie na przyległe uliczki. Uciekłem jednak dość szybko po tym jak co rusz zacząłem kręciłem piruety w powietrzu hi,hi... Na szczęście udało się nie zaliczyć gleby he,he... 
Po roztrenowaniu tj. czterech tygodniach w których przetupałem zaledwie trzydzieści cztery kilometry:( Nareszcie solidna porcja endorfin tak bardzo potrzebna w tym gorącym okresie. 

Koniec adwentu, wkrótce cudowne święta i naprawdę nie rozumiem niektórych ludzi. 
 ....Porzućmy zło, przestańmy złem się bawić
i czystą łzą spróbujmy serce zbawić.
Już nadszedł czas, już Dziecię się zbudziło
a razem z nim Maleńka przyszła Miłość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13