"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 21 grudnia 2016

pierwszy dzień zimy...

przywitałem bieganiem:) Szkoda tylko, że nie "po białym" he,he... 
Mróz dopisał (-4;) ale białego puchu niestety Aniołkowie nie dosłali hi,hi... 

Zrobiłem dziś jedenastkę na raty 3+8. Po trójce trening "spacer farmera" he,he... a potem na zasadzie gdzie nogi poniosą hi,hi... Krótka wizyta na morsowiskach: tym Zmorsowanych przy plaży nad "Adriatykiem" i moim kameralnym "pod brzózkami" na "Pacyfiku:) 
Wszędzie mroźno i lodowato;) Oszronione drzewa, krzewy i trawy, lecz do pełni szczęścia brakuje śniegu:( I chyba nie zanosi się, aby święta były białe.
Biegało mi się luksusowo, bo dopasowałem ubiór do aury:) Po przerwie czuję oczywiście, że formy brak he,he... Ale przecież "co nagle to po diable" hi,hi... Pomalutku, małymi kroczkami i do przodu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13