"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 23 grudnia 2016

Kto...

 nie bał się wejść na kruchy lód?
- Kto wrąbał przerębel na naszym morsowisku?
- Kto wchodził po nas do zimnej wody?
- Kto morsował w "Adriatyku"?
- Kto nie czekał na świąteczną kąpiel?
- Kto... ;)
Co masz zrobić jutro zrób dziś, bo nie wiadomo co będzie następnego dnia he,he...
Przed sobotnia wizyta na Bialskiej, czyli Alei Brzozowej i jedna pętla w polach za Sanktuarium Krwi Chrystusa:) Zacząłem za widoku, a skończyłem po ćmoku i przy okazji mogłem podziwiać nowe oświetlenie ledowe;) Fajnie! Można trenować po ciemku tylko ślisko niesamowicie:(
Wcześniej jednak inspekcja morsowa w parku Lisiniec i kontrola morsowiska hi,hi... W dodatku niespodzianka, bo Ktoś musiał się dzisiaj  morsować. Część niedzielnej rąbanki odkuta i zimna woda "na wolności" he,he... Wręcz zaprasza do pluskania;)
Natuptałem piętnaście kilometrów wolniutko, bo miejscami lodowisko i ślizgawica, więc trzeba uważać coby nie zaliczyć "orła" Ale było świetnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13