"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 28 grudnia 2016

między...

świętami, a nowym rokiem nie ma co próżnować. Chociaż co niektórzy pobrali urlopy, żeby nie wyjść z świątecznej "formy" he,he... 
W poniedziałek świąteczny siódemka, czyli krótko. Dlatego dziś długo, ale nie za bardzo tak na piętnaście kilometrów hi,hi...  
"Bałtyk" i okolice, bo najbliżej, a czas goni;) Po wczorajszej porywającej "Barbarze" dzisiaj nieco spokojniej, lecz i tak tam gdzie pod wiatr to przewiewało mnie na wylot he,he... Wyziębiający wiatr zapobiegł też chyba całkowitemu stopieniu lodu na "Adriatyku" i "Pacyfiku".
Miejscami dziwnie to wygląda. Część powierzchni pokryta lodem i nagle jakby nożem odciął połyskująca woda;)
Spokojne piętnaście kilometrów tempem ekonomicznym z odcinkami krosowymi, coby nie było nudno hi,hi... i sześć kilometrów chodu to cały środowy dorobek:)
Fajnie było szkoda tylko, że nie przygotowałem się prywatne morsowanie:( Z drugiej strony pewnie wtedy nie nabiegałbym aż tyle kilometrów;) "Co się odwlecze to nie uciecze";)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13