"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 14 grudnia 2016

Biało...

się zrobiło w ciągu dwóch godzin:) i hurrrraaaa cały czas sypie!
Lepszej aury na wyjście z roztrenowania nie mogłem sobie wymarzyć he,he... 
Było dzisiaj cudownie:) chociaż płatki śniegu przez cały czas leciały mi do oczu;)
Odpocząłem i niestety zauważyłem, że za bardzo przyzwyczajam się do leniuchowania hi,hi... Czyli najwyższy czas pomalutku się rozkręcać:)
Na początek mały prawie sześciokilometrowy rekonesans "po białym" w parku Lisiniec popularnie zwanym "Bałtykiem;)
Podreptałem, nacieszyłem oczy pięknym zimowym widokiem i chociaż kusiło mnie "jeszcze trochę, jeszcze trochę" hi,hi... grzecznie wróciłem do domu.
Uwielbiam bieganie zimą! Szczególnie takie bez pośpiechu, długie, z dala od miejskich ulic i chodników sypanych solą:( Fajnie brnąć w w śniegu nawet po kolana:) w przeciwieństwie do śniegowej brei w mieście:( 
Nie mogę się doczekać kolejnego wyjścia, a to znak, że zatrybiłem hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13