"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 11 grudnia 2016

w trybie przyśpieszonym...

było dzisiejsze niedzielne morsowanie. Dobieg tj. rozgrzewka (dwa w jednym;) "peryskopowa" he,he... i szybki powrót.
Miałem do wyboru odpuścić dzisiejszą kąpiel, albo pogodzić obowiązki tak "aby wilk był syty i owca cała" hi,hi... 

Po całotygodniowym odpoczywaniu potrzeba było mi dzisiejszego dreptania i morsowania jak kani dżdżu;)
W minionym tygodni laba od biegania całkowita i na liczniku jedynie dzisiejsze cztery kilometry:( Poza tym cotygodniowa gimnastyka i trzydzieści cztery kilometry marszu:)
Po niedzieli powoli będę kończył roztrenowanie i wracał do świata żywych he,he... Planuję trzy krótkie wyjścia, jak zawsze solidną porcję gimnastyki i? zobaczymy;) 
Potem święta:) i po świetach;) budowanie bazy pod przyszły sezon.
Więcej o dzisiejszej kąpieli Zmorsowanych jak zawsze na zmorsowani.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13