"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 4 listopada 2016

pociągający jestem...

nosem hi,hi...
Cóż Morsy czasem też coś bierze he,he... Choć uważam, że cieknąca mi woda z nosa to efekt wymuszonej przerwy w jesiennych kąpielach;)
Nie mam temperatury, z gardłem okey i nic mi nie jest poza przeciekającym nochalem. 
Zaordynowałem sobie przed południem dychę na poty i przez większość dnia było fajnie. Myślę jednak musiałbym tak jak tabletki na przeziębienie stosować bieganie trzy razy dziennie:) 
Dziś słonecznie, choć wietrznie i dlatego przy +1 temperatura wydawała się dużo niższa.
Na "Bałtyku" pierwszy raz w tym sezonie zobaczyłem cienką lodową "szybkę" na kałużach;)
Nic dziwnego w nocy termometr przy oknie wskazywał -3. Ale zawsze w okolicach glinianek jest zimniej niż w mieście. Czasem na ulicach po śniegu nie ma śladu, a na "Bałtyku" gdzieniegdzie białe połacie. 

Świetni mi się dziś tuptało:) Zapewne to zasługa też właściwego doboru ciuchów biegowych. Było mi w sam raz! Nie za chłodno, nie za ciepło. 
Fajnie było! Mimo, że nie miałem pomysłu gdzie lecieć. Pokręciłem pętelki między "Adriatykiem", "Bałtykiem" i "Pacyfikiem. Na terenie oficjalnie zwanym parkiem Lisiniec, chociaż wszyscy mówią: "idę na "Bałtyk" he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13