"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 3 listopada 2016

"Listopad...

jeden z dotkliwszych wrzodów na dwunastnicy roku." Julian Tuwim

Coś w tym jest he,he... Szaro buro, krótki dzień, niedostateczna ilość światła słonecznego potrzebnego do ładowania "baterii":( 
Gdyby nie bieganie i pobudzające endorfiny chodziłbym jak zombi hi,hi...

Dzisiaj pierwsze bieganie w listopadzie i od razu zima się awizuje opadami może nie tyle śniegu co śniegowych krup;) 
W nocy zero stopni, a przy gruncie pewnie minus. W dzień +2 silny wiatr i przelotne opady białych grudek na przemian z deszczem. 
Wedle wszelkich znaków na niebie i ziemi idzie zima! Nadchodzi czas Morsów he,he...
Póki co jeszcze indywidualne kąpiele musiałem odpuścić:( Ale po niedzieli mam nadzieję będzie reaktywacja;)

Dziś jedenastka w jedenastym  miesiącu roku;) Spokojnie na luziku, pomalutku delektując się chłodnym rześkim powietrzem:)
Mimo nietypowej pory (samo południe;) i niesprzyjającej wg niektórych aury he,he... Na "Bałtyku" spotkałem biegającą parę. On pierwszy, Ona za Nim wyglądało jakby Go goniła, bo tempo mieli startowe;) Pod koniec jeszcze jednego biegacza ścigacza;) Zastanawiałem się nawet, czy nie za lekko się ubrali skoro tak ostro grzeją hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13