"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 23 listopada 2016

piekielnie...

zimna wydaje się być woda o temperaturze +4 w "Pacyfiku"gdy temperatura otoczenia jest dwa razy wyższa he,he... 
Dziś w porannym blasku słońca morsowanie przez małe m jak to mawia Marysieńka;)
W tym sezonie nie biję rekordów długości przebywania w wodzie. Ale od pewnego czasu trenuję kąpiele z pełnym zanurzeniem, czyli jak to część Morusujących uważa na resect hi,hi... 

Nigdy nie stosowałem stylu "wietrzenie pach" tzn. ramiona uniesione do góry, dłonie zaplecione na karku tak, że łokcie wystają nad powierzchnię wody. Patrząc na foty z morsowań ten sposób ma chyba najwięcej zwolenników. Ja jednak zawsze zanurzałem się pod brodę i trzymałem nad wodą tylko dłonie. 
Zaczynam ósmy sezon zimowych kąpieli:) i dlatego ten "krok naprzód";) Będę w wodzie krócej, lecz za każdym razem "na peryskopowej" he,he...
Biegowo od poniedziałku luzik tj. roztrenowanie hi,hi... W poniedziałek wygibasy, czyli gimnastyka. Wczoraj nic, a dziś tylko dobieg tam i z powrotem. W sumie dwa kilometry z małym hakiem;) 
Jak tu wytrzymać to roztrenowanie;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13