"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 25 listopada 2016

Katarzynki...

dzisiaj:) Polski zwyczaj świąteczny, męski odpowiednik andrzejek i jesienne morsowanie katarzynkowe hi,hi...
Lepiej niż we wtorek he,he... woda w "Pacyfiku" wciąż +4, ale powietrze już +3:)
Roztrenowania ciąg dalszy, więc tylko dobieg na morsowisko "pod brzózkami" i prawie trzy kilometry przedreptane na rozgrzewkę;)
Trzech "kibiców" za krzakami hi,hi... w tym jeden robiący telefonem zdjęcia. Ciekawe po co komu takie foty??? Chyba zacznę też robić Im zdjęcia;)
Dziś resect, lecz wcześniej trochę pływania i dlatego nieco paluchy mi zesztywniały;( Zobaczymy jak to będzie przy mrozie he,he... Zaczynam dostrzegać pozytywne skutki pełnego zanurzenia:) Oczywiście podobnie jak w bieganiu wnikliwie obserwuję *co mówi moje ciało* Staram się nie przeginać i do wszystkiego dochodzić "małymi kroczkami" Bo jak dotąd zdaje to egzamin. 
Dziś było świetnie i nawet przez chwilę pomyślałem: może by wydłużyć pluskanie? Głos rozsądku był jednak i tym razem bardziej przekonywujący - za wcześnie, nie teraz, nie kiedy jesteś solo. 
Biegania tyle co nic:( ale i tak dostał mi się komplement od młodej Sąsiadki:) Widząc mnie biegnącego z nieukrywanym podziwem w głosie i uśmiechem na ustach  rzuciła: "sąsiad jaki ci się chce tak biegać:)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13