"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 20 listopada 2016

jak w każdą...

niedzielę o tej porze roku he,he... dzisiaj gwoździem programu był oczywiście morsowanie w samo południe:) Warunki niemorsowe, ale o tym więcej na zmorsowani.blogspot.com
Co do biegania: dobieg niespełna dwukilometrowy na morsowisko "na wojskowo";)
Potem jak zawsze dwie pętle w ramach rozgrzewki w stroju "organizacyjnym" jaki obowiązuje na Biegu Morsa który oczywiście cały czas mi się marzy hi,hi...
Podobno marzenia są po to, aby się spełniały tylko trzeba im trochę pomóc he,he... 
Kąpiel krótsza niż w ubiegłych sezonach, ale z tzw. całkowitym resetem, czyli pełnym zanurzeniem.  
Nowe doświadczenie, zupełnie odmienne wrażenia i nie potrzeba czapki oraz rękawiczek;)
Po pluskaniu powrót w kamaszach;) W sumie  garmek zaliczył siedem kilometrów. W całym tygodniu w czterech wyjściach równo pięćdziesiąt plus jedenaście kilometrów marszu.
Teraz czas na roztrenowanie i odpoczynek. Co nie oznacza beztroskiego leniuchowania hi,hi...

1 komentarz:

  1. Morsowanie jest fantastyczne. Jeszcze jak jeździłem na mazury, to po bieganiu lubiłem schłodzić się w jeziorze. W okolicach października-listopada woda jest idealna. Włączenie to treningu takich wodnych kąpieli, i znacznie chłodzenie mięśni to najlepsze co może być na błyskawiczną regenerację ciała, w efekcie, możliwość realizacji ciężkiego tygodnia treningowego z minimalnymi przerwami :) Pozdrawiam, Kamil

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13