"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 22 października 2016

w Blizanowie...

dzisiaj Kaliska Setka. Dziesięciokilometrowy dobieg do Stawiszyna i sześć piętnastokilometrowych pętli miedzy miejscowościami Blizanów - Jarantów - Brudzew - Blizanów. Trzy razy miałem przyjemność walczyć z samym sobą na Supermaratonie Kalisia:)
Dlatego dziś udeptując ścieżki bialskich pól byłem tam myślami i duchem he,he... 
Kto raz weźmie udział w tym biegu doświadczy klimatu tej imprezy, sympatii Kibiców i życzliwości mieszkańców gminy będzie chciał tam wrócić. Nawet jeśli pokonanie stukilometrowego dystansu będzie naprawdę bolało;) a musi boleć he,he... Nabiegałem przy sobocie szesnaście kilometrów, czyli tyle co jedna pętla Kalisi. Spoglądałem na zegarek i kalkulowałem na którym kilometrze o tej porze byłbym w Blizanowie. W tym roku odpuściłem, ale w przyszłym bardzo chciałbym tam zawitać ponownie:)

Tak jak zawsze od niedawna hi,hi... dotruchtałem na Bialską i poćwiczyłem na siłowni. Potem piękną jesienną Aleją Brzozową dobiegłem do Sanktuarium Krwi Chrystusa. Zrobiłem dwie pętle. Przy czym drugą większą. Wracając przy Mazowieckiej poznałem sympatyczną biegaczkę:) i w miłym towarzystwie wróciłem na teren plenerowej siłowni. Trochę ponownie poćwiczyłem i naokoło wróciłem do punktu wyjścia. 
Nie wiem od czego to zależy, bo dziś endo naliczyło 16,45km i garmek prawie tyle samo 16,38. Może musiał się zaaklimatyzować he,he...

Jutro chciałem wystartować, a raczej wziąć udział w biegu w zbożnym celu.  Niestety chyba jednak mi się nie uda, czego bardzo żałuję:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13