"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 2 września 2016

One trzy i...

ja na ścieżce rekreacyjnej Parku Lisiniec hi,hi... 
Zrobiłem tylko jedną pętle dookoła zbiorników, bo jakiś zmęczony jestem po wakacjach he,he... 
Po powrocie z nad morza nie mogę się zaaklimatyzować:(
A klimat nadmorski służył mi Morsowi śródlądowemu rewelacyjnie:)
No, ale wyjścia nie ma:( i trzeba się od nowa przyzwyczaić do rodzimego powietrza, "Bałtyku", "Pacyfiku", "Adriatyku" i biegania w butach;)
Na okrążeniu minąłem biegnące pojedyńczo w odstępach trzy fajne dziewczyny i uznając to za dobry znak postanowiłem zejść z orbity he,he...
Na moim "odcinku specjalnym" machnąłem dziesięć przebieżek. Żwawych jak nigdy, bo co rusz pod okiem którejś z przebiegających Laseczek hi,hi... 
Kibicował mi też kierowca ciężarówki z której wyładowywano chyba elementy sceny. Czyżby na "Bałtyku" w "łikend" szykowała się znowu jakaś impreza? 
Duathlon przecież dopiero zga miesiąc.
Dogrzało mi dzisiaj biegając z dziewczynami hi,hi... i dlatego po przebieżkach musiałem schłodzić się w "Pacyfiku";)
"Pod brzózkami" żywej duszy! Mogłem, więc spokojnie popływać:) 
Lato się kończy i ludziska sezon zaczynają kończyć. Za to My wkrótce otwieramy;) 
Pierwsze bieganie we wrześniu i trzecie w tym tygodniu. Dziewięć kilometrów, czyli norma prawie wykonana;) 
Po trzytygodniowej  absencji (uspr;) jutro wracam do sobotniego udeptywania Alei Brzozowej, ścieżek Wilka Lasku i bialskich pól:) I jeszcze wygibasy z przyrządami plenerowej siłowni na skwerku przy Bialskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13