"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 31 sierpnia 2016

to nie to samo...

niby kąpiel w "Pacyfiku", lecz to nie to co nasze morze bałtyckie he,he...
Wczoraj po nocy w domowych pieleszach tradycyjna wtorkowa gimnastyka. Po dziesięciu dniach codziennego truchtania na bosaka plażą wygibasy były niezbędne;)
W dziesięć dni zrobiłem sześćdziesiąt cztery kilometry z czego tylko dwa razy po dyszce w butach. Raz w Kołobrzegu i potem w Mielnie o czym wcześniej pisałem.
Dziś pierwsze bieganie na "starych śmieciach" hi,hi... i dwunastka w parku Lisiniec oraz wspomniane letnie morsowanie w "Pacyfiku". 
Oj nogi się odzwyczaiły od obutego biegania po chodnikach i ulicach:( Bieganie dzisiejsze specjalnie zrobiłem na "Bałtyku" tuptając ścieżką rekreacyjną, aby się przyzwyczaiły he,he...
Powietrze jakieś inne... jakby cięższe... woda cieplejsza, nie szumi i nie słona:( Brak ciągnącej się w siną dal wzdłuż brzegu tej rewelacyjnej piaskownicy. Ech, chciałaby dusza do raju;) 
Na razie powoli "rozpakowujemy" wspomnienia, oglądamy zdjęcia i przywołujemy cudowne wrażenia:) 
Jeszcze dwie fotki z XXVII Ogólnopolskiego Ulicznego Biegu "Solidarności"

 oraz z MielNogami przez 16 południk.
 i finisz;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13