"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 7 września 2016

jedno...

z ostatnich letnich "morsowań" he,he... bo jesień nadciąga wielkimi krokami chociaż synoptycy wieszczą jeszcze upały;) Morsy powoli się budzą do życia hi,hi... Dzisiaj odezwał się nasz Nestor Zmorsowany Janek "Rusałka":) Bardzo tęskni już za naszymi niedzielnymi spotkaniami w samo południe. Tak jak pisałem ostatnio letnie kąpielisko na "Adriatyku" MOSiR zamknął:( 
Poczekamy jak woda się ustoi;) i za parę niedziel stado Foczek i Morsów po raz kolejny otworzy nowy sezon morsowań.
Ja na razie kapię się w bardziej kameralnym miejscu, tj. "pod brzózkami" w "Pacyfiku"
Na razie aura jeszcze letnia, więc Zimnolubni muszą cierpliwie czekać. 
Liście lecą z drzew, trawy żółkną i w parku Lisiniec zaczyna robić się kolorowo, ale nam marzy się cała ta przestrzeń pokryta bielutką, puszystą, śnieżną pierzynką hi,hi... 
Do tego gruba warstwa lodu, żeby można wyrąbać "wannę" czyli przerębel;) 
Znowu mi się marzy he,he...
Wracając do rzeczywistości dziś dwie pętle na "Bałtyku" i seria dziesięciu przebieżek. 
Na spokojnie i bez "kibiców";) 
Za to widziałem, że na ścieżce rekreacyjnej trenowali zawodowcy. Jeden miał nawet ładną serwisantkę na rowerze:)
W sumie wyrobiłem tylko dzienną normę;) czyli dziesięć kilometrów. Miałem chrapkę na więcej oczywiście;) Planuje jednak w sobotę start na piątkę. Nie chciałbym być zatuptany, bo znowu wszyscy "wyrwią" do przodu i będę trenował wyścig "na dochodzenie" he,he... Nie lubię takich krótkich dystansów:( bo jak to mówią dłużej trwa rozgrzewka niż bieg hi,hi...  
No, ale blisko, więc grzech nie wykorzystać;)  
Tylko jak na sobotę kilometraż niewielki... Ale co tam najwyżej wrócę z Huty Stara A "z buta":)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13