"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

spalanie...

dzisiaj wczorajszego urodzinowego tortu Wiktorii he,he... 
Po wczorajszej ulewie i przejściowych nocnych opadach ranek mokry, wilgotny z przelotnym deszczykiem. Ciepło, osiemnaście stopni na plusie, więc pogoda na bieganie rewelacyjna. Darowałem sobie dobieg na "Bałtyk" przez pole namiotowe Jasnej Góry, żeby się zaraz na wstępie nie uszargać;)
W parku Lisiniec dwie pętelki dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" Potem wybieg;) i kryterium uliczne miedzy kałużami po okolicznych drogach gruntowych hi,hi...
Powrót przez moją ulubioną ścieżkę ścieżkę:) O każdej porze roku jest na swój sposób bardzo urokliwa. Dwa kółka jak wcześniej tylko dla odmiany "pod prąd" i bach do "Pacyfiku";) Woda rewelacyjna!
Na dobry początek sierpnia prawie osiemnaście kilometrów spokojnego biegu. 
Sierpień to szczególny miesiąc. Kolejna rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, Cudu na Wisłą, Porozumień Sierpniowych, Święto Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny...
Pięć lat temu dane było mi uczcić rocznicę Powstania w Warszawie na Biegu Powstania Warszawskiego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13