"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 3 sierpnia 2016

grupa...


dziewcząt biegała dziś po "mojej" trasie na "Bałtyku". Zazwyczaj ćwiczą na trawie przy plaży, a dzisiaj zrobiły ze dwa okrążenia i chyba pozazdrościły mi przebieżek he,he... Bo gdy skończyłem i wszedłem "na orbitę" zobaczyłem jak kręcą na małej pętli vis a vis plaży kółeczka na czas. Latały jak frygi i nawet pomyślałem, czy aby trenerka Ich nie zajedzie. Świetne dziewczyny! 

Muszę Je następnym razem zaprosić na niedzielne zimowe bieganie i... morsowanie hi,hi... Przecież Foczek nigdy za dużo;)

Dzisiaj zacząłem od slalomu na polu namiotowym:) Potem dwa kółka ścieżką rekreacyjną i seria dziesięciu przebieżek. Następnie znów dwie pętle wydłużone o obieg "Pacyfiku" i na koniec w drodze powrotnej podwójny podbieg. 
Wracając do czasu kolejnych przebieżek zauważyłem, że te podczas których mijałem się z dziewczynami pobiegłem szybciej niż pozostałe. Niezła motywacja hi,hi... 

Wyszło o  kobietach i dobrze:) Biegaczki są rewelacyjne;)

Niestety dziś bez pływania:( moje kąpielisko zajęte:( Został tylko po prysznicu zimny tusz;)
W sumie jedenaście kilometrów, ale bardzo fajne:) 
A było kiedyś nie fajne bieganie? Nie przypominam sobie! 
Jutro wolne, a w piątek prywatne "zawody" na dystansie sześciu kilometrów;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13