"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 30 lipca 2016

nie podrywaj...

tylko dziewczynek usłyszałem wychodząc z domu od Mojej Lepszej Połowy hi,hi... I zapeszyła, bo dziś żadnych biegaczek na trasie nie było:( Jedynie śliczna sarenka przeskoczyła mi przed nosem na Zakopiańskiej:) 
Motywacji dodatkowej zabrakło, więc trzeba było walczyć z samym sobą he,he...
Jedynie na drugiej pętelce za sanktuarium spotkałem lecącego "pod prąd" Eduardo:) Chwilkę pogadaliśmy i hajda każdy w swoją stronę. 
Kiedyś gdy Bialska była stałym spotkaniem biegowym Zabieganych z Edkiem i jeszcze kilkoma innymi fajnymi ludźmi przemierzaliśmy tę trasę co sobota. Szkoda, że uśmiercono te spotkania biegowe:( 
 Bardzo długo z Verdim regularnie udeptywaliśmy ścieżki bialskich pól i Aleje Brzozową, żeby takie spotkania biegowe rozkręcić. No cóż łatwiej jest burzyć niż budować:( 
Ja nie zapominam i zamiast jak to teraz modne niszczyć wole naprawiać, poprawiać i uatrakcyjniać;)
Dziś podobnie jak ostatnio półtorakilometrowa rozgrzewka i plenerowa siłownia na Bialskiej. Potem Aleją Brzozową w bialskie pola i dwa kółka. Powrót podobnie przez siłownię i tylko po "ścianie płaczu" (czyt. Klasztornej;) zniosło mnie nad wody "Pacyfiku" he,he... 
Miała być piętnastka, lecz się zagalopowałem i natuptałem siedemnaście z "hakiem".
Jutro labowanie i świętowanie pierwszej rocznicy urodzin naszej cudownej wnusi Wiktorii! 
Dlatego już dzisiaj posumowanie lipca:
258 kilometrów w dziewiętnastu wyjściach. W tym jeden start na 20 km w Imielinie. Dwa świetne *treningi* z zaprzyjaźnionym biegaczami z Tarnobrzega, Rzeszowa i Poznania na Ich ostatnich kilometrach do Sanktuarium Matki Boskiej Częstochowskiej. Do tego cztery jednostki gimnastyki i trochę pływania. Trochę to znaczy o wiele za mało niż bym chciał;) bo uzależniony jestem od biegania, a nie pływania he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13