"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 4 czerwca 2016

nowy...

rytuał doszedł mi w sobotnie bieganie he,he... Lecąc w bialskie pola po półtorakilometrowym truchcie wpadam na Bialskiej w plenerową siłownię;) Najpierw"biegacz" potem wahadło, orbitrek i twister na boczki;) Kilka minut ćwiczeń i dalej przez Okulickiego Aleją Brzozową do Sanktuarium Krwi Chrystusa. Wracając też wskakuję na przyrządy po czym już spokojnie dreptam do domu:)
Dzisiaj w bialskich polach zrobiłem trzy kółka. Każde po 4,1 km z czego ostatnie szybko, bo goniłem biegaczkę hi,hi... 
Dziś w Wilka Lasku tłoczno;) Naliczyłem dwanaście osób maszerujących z kijkami oraz siedmiu biegaczy i jedną biegaczkę:)
Zawsze pierwszą piątkę biegnę niczym paralityk he,he... Ale później jak "zatrybię" i oddech zgra się z przebierającymi szybciej nogami to mógłbym lecieć i lecieć. Rano było to samo! Zanim się rozkręciłem to doturlałem za sanktuarium. Dopiero pętelki kręciłem jak dobrze wyregulowana maszyna;) Biegało mi się dziś rewelacyjnie! Może to przez odmulenie wczorajszymi przebieżkami? W sumie zrobiłem dwadzieścia kilometrów, a przez cały tydzień pięćdziesiąt dziewięć w czterech wyjściach.

Myślałem, że od osiemnastej wczoraj będę  pętelkował w Lisowicach na fajnym dwudziestoczterogodzinnym Kwietnym Biegu, ale niestety nie wyszło:( 
Ostatnio jakoś "omijają mnie starty:( 
No cóż życie ma to do siebie, że nie zawsze jest tak jakby się chciało;) Najważniejsze, że biegam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13