"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 3 czerwca 2016

czerwcowe...

pierwsze dwanaście kilometrów;) bo ostatnie dwa dni były bez biegania:( 
W środę rano wygibasy, czyli cotygodniowa gimnastyka.
Wieczorem "występ" w reprezentacji Holandii i wygrany mecz z Polską Kadrą Narodową hi,hi... więc wczoraj jak najbardziej zasłużony odpoczynek.
Po opadach deszczu dzisiaj ścieżki w chaszczach parku Lisiniec przez nisko zwieszone gałęzie niezbyt sprzyjające bieganiu:( Dlatego w większości  udeptywałem ścieżkę rekreacyjną. Towarzyszyły mi cztery Walkerki i dwie biegaczki tylko w kierunku przeciwnym he,he... 
Po kilku kółkach dla odmulenia i szybszego przebierania nogami dziesięć przebieżek na deser;)
Pogoda do biegania świetna:) Pochmurno, wilgotno, czternaście kresek plus na termometrze i świeże, rześkie  powietrze:)   
Myślałem jeszcze o letnim "morsowaniu" lecz po gwałtownych opadach zawsze woda jest jakaś zmącona, brudna. Pewnie płynące zewsząd strumienie deszczówki spłukują wszelki okoliczny brud:( 
 Jutro sobota zatem tradycyjnie o poranku bieg przez Aleje Brzozową w bialskie pola i Wilka Lasek. 

Testowałem dziś apkę dla biegaczy na telefon pace control. Specjalnie mnie nie zachwyciła. Często gubił się sygnał gps:( W sumie wygląda na uboższą wersję endo. Zostanę, więc przy tej drugiej. Na razie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13