"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 7 maja 2016

w pełnej...

krasie Aleja Brzozowa i bialskie pola w sobotę rano:)
Trochę później niż zwykle wybrałem się dzisiaj na sobotnie bieganie. A o tej porze roku im później tym bardziej gorąco:( Słonko już tak przypieka, że po startach niedzielnym i czwartkowym  kark, barki i przedramiona mi spiekło hi,hi...
Chyba nordic walking robi się bardziej populary niż bieganie, bo dziś spotkałem tylko jednego biegacza i biegaczkę. Za to Nordic_ów kilkunastu. Poza tym cztery Panie z psami. Przyznaję wzięło mnie zdziwko i muszę to napisać he,he... Zawsze kiedy któryś z czworonogów z oddali na mnie łypił ślepiami Każda z Pań brała swojego pupila za obrożę i czekała aż przebiegnę! Pierwsza nawet tłumaczyła się: "on jest grzeczny tylko młody" Podziękowałem sympatycznym Kobietom, że bezstresowo mogę pobiegać i pożyczyłem miłego dnia:) Gdyby Któraś z Pań przypadkiem tu zajrzała dziękuje jeszcze raz :)) Zawsze jestem wdzięczny i doceniam takich odpowiedzialnych Opiekunów czworonogów.
O jeszcze! wracając spotkałem trzy  Amazonki na koniach! Piękny widok;) I małżeństwo które uczestniczy w morsowaniach. Już teraz umówiliśmy się na otwarcie kolejnego sezonu he,he...
Zrobiłem dzisiaj szesnaście kilometrów, a w całym tygodniu 58 w pięciu wyjściach. Po niedzielnej połówce miał być luz regeneracyjny, lecz trafiła się czwartkowa dycha z dziesięciokilometrowym dobiegiem hi,hi... 
Uwielbiam sobotnie tuptanie w Alei Brzozowej i bialskich polach szczególnie wiosną. Najchętniej jeszcze wcześnie rano kiedy powietrze rześkie i nie muszę smażyć się w słońcu;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13