"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 6 maja 2016

nie ma to...

jak odnowa biologiczna w chłodnej wodzie po starcie he,he... Po wczorajszej połówce z czego dychę zrobiłem ścigając się dziś myślałem zrobić dzień wolny. Jednak od jakiegoś czasu lepiej się czuję, jeżeli po zawodach na drugi dzień się roztruchtam;) Chyba ma tu zastosowanie powiedzenie: "czym się strułeś, tym się lecz" hi,hi... Kiedy *dzień po * odpuszczałem trudniej potem było mi wejść na normalne obroty. Dlatego od kilku lat staram się na drugi dzień nawet po maratonie podreptać. Jeśli czuję się naprawdę zmęczony wolę zrobić luz następnego dnia. 
Dzisiaj najpierw delikatny slalom pod kwietnymi parasolami:)

Bo jedno, że z górki. Po drugie po trawce wilgotnej od rosy w kolorze soczystej zieleni po ostatnich opadach deszczu.

Potem kilka pętelek w parku Lisiniec i na koniec plum... do "Pacyfiku". 
Woda niestety nie tak zimna jak pod wodospadem w Podgórnej, ale równie zbawienna na wszelkie bóle stawowo-mięśniowe. Przynosząca także ulgę czarnym paznokciom he,he...

Spokojna ósemka. Dziś bez pośpiechu, bo przecież jutro sobota i wypadałoby odwiedzić Bialską;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13