"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 11 maja 2016

w blasku...

porannego słońca pluskanie w "Pacyfiku" jest fantastyczne:) Temperatura powietrza plus piętnaście i choć woda ma nieco ponad dychę to wydaje się być zimniejsza niż zimą he,he... 

Najpierw jednak kółko ścieżką rekreacyjną. Zaniedbałem ostatnio regularne kąpiele:( i czas wrócić do systematycznych wizyt na kąpielisku "pod brzózkami". A robi się już tłoczno. Dzisiaj miałem okazję poobserwować jak trenują w piankach triathloniści;) 

Regeneracja w chłodnej wodzie jest świetna i żadne zimne natryski nie zastąpią taplania w naturalnym akwenie;)

Zrobiłem dziś tylko nieco ponad cztery kilometry, ale wiosenne morsowanie hi,hi... zrekompensowało mi jeszcze z sześć:)

Jutro? 
cotygodniowa gimnastyka, a na biegowe ścieżki wracam trzynastego maja w piątek;)

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13