"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 13 maja 2016

Trzynastego...

maja w piątek to dla niektórych przesądnych szczególnie pechowy dzień he,he... 
Nie wierzę w czarne koty, feralną trzynastkę, horoskopy i inne gusła. Chociaż w przypadku tych ostatnich, żeby się sprawdziły trzeba im tylko trochę pomóc hi,hi... 
Trzynastego zawsze uważałem za fajną, szczęśliwą liczbę:) 
W dzieciństwie uczyłem się w podstawówce nr 13.  
Dziewięć lat temu dokładnie 13 maja 2007 roku przebiegłem swój pierwszy maraton. Debiutowałem na królewskim dystansie w Łodzi i był to jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu:)
Dzisiaj z racji trzynastego planowałem przebiec tylko trzynastkę, ale biegam "na czuja" i niestety przedobrzyłem - zrobiłem czternaście:( No dobra przyjmuję trzynaście, a ten jeden będzie akonto na jutro hi,hi... 
Jak na trzynastego przystało pobiegłem dziś nie planując trasy "tam gdzie oczy poniosą" he,he... 
W sumie to wyszedł bieg z narastającą prędkością, bo słonko zaczęło coraz bardziej przygrzewać:( Dwadzieścia jeden stopni na plusie w cieniu to jak dla mnie zimnolubnego ciut za wiele. Lecz z drugiej strony to za mało, żeby mnie to załamało;) Na szczęście  jak to bywa trzynastego powiewał kapitalny wiaterek, który osuszał pot na czole:)
Z drugiej strony nie pomyślałem... cóż trzynasty;) bo mogłem po trzynastym kilometrze wskoczyć do "Pacyfiku" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13