"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 10 maja 2016

najulubieńsza...

moja ścieżka na popularnie zwanym "Bałtyku";) czyli parku Lisiniec. 
Pełna zieleni o mięciutkim podłożu, częściowo zacieniona z mnóstwem śpiewających ptaków i na szczęście mało uczęszczana he,he...
Dlatego tam uskuteczniam wolny od ciekawskich spojrzeń odmulające przebieżki;) Kiedyś jednego Gościa chyba musiało skręcać z ciekawości, bo zaczął się dopytywać: "czemu pan tak biega tam i z powrotem? A dlaczego w tamtą stronę szybko,  a z powrotem wolno?" 
Ostatnio czułem się jakiś spętany:( Więc z rana dwie pętle wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" Potem szybko wolno, szybko wolno.... Po kilku żwawszych powtórzeniach jak to mawiał kiedyś nasz sympatyczny skoczek narciarski Piotrek Żyła: "luz w d...e" hi,hi... 
Rozochocony na zakończenie pełen werwy zrobiłem jeszcze po takiej fajnej łące podbieg pod Jasną Górę od strony św. Jadwigi ze slalomem między drzewami;)


 






 


W sumie wyszło jedenaście kilometrów:) chociaż liczyłem na siedem, osiem;) Ale jak mówią stare polskie przysłowia: *dobrego nigdy za wiele* i *od przybytku głowa nie boli* he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13