"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 14 maja 2016

cudowne...


było dzisiejsze bieganie:))

Temperatura powietrza +12, pochmurno, wilgotno po wczorajszych opadach deszczu. Bujna kipiąca zieleń, świeże, rześkie powietrze, tumult rozświergotanych ptaków i brak jakichkolwiek odgłosów cywilizacji. Za to uwielbiam te okolice Alei Brzozowej i bialskich pól. Spokojne tempo bez sapania, napinania, czyli na ekonomicznej prędkości he,he...

Nie ja jedyny widać lubię te klimaty, bo przez trzy pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa minąłem się z dwiema biegaczkami, trzema biegaczami i parą Kijarzy;) 

Znalazłem kolejną fajną dziewiczą ścieżkę:) Spłoszyłem znów parę zajęcy hi,hi... i w końcówce pomyślałem byłoby super gdyby jeszcze na koniec przypadało. I co? Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje:) Wracając zgodnie z zasadą mówisz i masz spotkała mnie przyjemność prysznica z nieba:) Nie jakaś ulewa, oberwanie chmury, ale cieplutki majowy delikatny deszczyk. Może urosnę hi,hi... Uwielbiam bieganie w deszczu! Turlałem się po dwudziestu kilometrach do domu i gęba śmiała mi się od uch do ucha:) Nie dziwie się więc, że przy wrotach cywilizacji koło kościoła św. Krzyża ładna dziewczyna z psem przyglądała mi się podejrzliwie he,he...
W sumie natupałem 22 kilometry, ale radochy i endorfin bez liku:) 
W całym tygodniu w pięciu wyjściach sześćdziesiąt pięć kilosów. 
Od kilometrażu ważniejsze jednak jest tzw. "ładowanie akumulatorów" które daje siłę do mocowania się z życiem;) 
To był naprawdę fantastyczny poranek. Chociaż pod blokiem młody chłopak patrząc jak się rozciągam rzucił: "trenuje pan w taką pogodę?" I szybko dodał: "w sumie ciepło jest, tylko ten deszcz brrr" A ja na to: nie przeszkadza, bo latam między kroplami hi,hi...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13