"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 21 maja 2016

Polska biega...

a ja z Nią he,he... Ponad 500 biegów i 100 tyś. uczestników w całym kraju tak wygląda 12 weekend Polska biega. Do tego powinno się doliczyć samotnych "Wilków" takich jak ja i mi podobnych hi,hi... 
Uczciłem dzisiejsze święto biegowe tym co kocham, czyli szybszym przebieraniem nogami;) Tam gdzie biega mi się najfajniej tzn. w Alei Brzozowej, Lasku Wilka i bialskich polach:) Zrobiłem dwie pętle i w sumie prawie 10 mil. Spotkałem po drodze dwie biegaczki, czterech biegaczy i dwoje Kijarzy. 
Biegło mi się rewelacyjnie! I chociaż przy Gruszowej "złapałem zająca", kolano zdarłem to i tak było super:) Bieganie działa na mnie tak relaksująco, że jak wyrżnąłem "orła" nawet w duchu nie zakląłem;) Tylko pomyślałem - na  gorszych wertepach nawet się nie potknąłem, a tu ki diabeł mi podkłada kamienie pod nogi;)
Najważniejsze, że skończyło się na obtartych kolanach:) bo nieraz słyszałem o złamaniach (odpukać w niemalowane drewno;) podczas wydawałoby się niegroźnych upadków:(
W całym minionym tygodniu nadreptałem w pięciu wyjściach prawie 65 kilometrów. 
Teraz czas na ważny element treningu tj. regeneracje i odpoczynek he,he... Dlatego wieczorkiem coś dla ducha skoro rano było dla ciała hi,hi... 
"Kredyt" w teatrze Adama Mickiewicza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13