"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 23 maja 2016

dzień...

Kobiet dzisiaj "Bałtyku" he,he... Najpierw spotkałem na orbicie parku Lisiniec Basię:) Potem dwie Kijarki i Ewę, Która zaczęła wcześnie, bo chciała zdążyć przed upałem:) Później jeszcze jedną Nordiczkę;) i jedną biegaczkę, a facetów zero:( 
Nie wiem czy to skutek reklamowanego wczoraj w tv biegu tylko dla kobiet? hi,hi...
Nie jestem zwolennikiem dzielenia np: klub tylko dla mężczyzn, kawiarnia tylko dla pań, a już szczególnie biegaczy i biegaczek:( Co to za impreza biegowa, gdy wystartują tylko faceci? Ani na czym oka zatrzymać, ani dodatkowej motywacji do napierania;) 

Dziś trzynastka na dobry początek nowego tygodnia:) Pomalutku, powolutku, bo przecież: "bieganie nie polega na tym aby nabijać kilometry tylko się nimi delektować"
Przedwczoraj na bialskich polach zdarte do krwi kolana przyschły, zrobiły się strupki i przy szybszym przebieraniu nogami trochę bolą:( 
Na szczęście endorfiny wydzielające się w czasie biegu działają przeciw bólowo;) 
Planowałem po bieganiu skorzystać z zimnej wody w "Pacyfiku" na ochłodę he,he... Jednak w końcu zrezygnowałem, żeby przypadkiem nie zapaprać pokaleczonych kolan.
Aura dla mnie nie zbyt biegowa:( Za gorąco! Ale cóż trzeba się przyzwyczajać. Fajnie byłoby potupać w lesie w cieniu drzew, lecz na dalsze wypady za miasto brak czasu. 

Na koniec bezpłatna reklama he,he...
cytat: "Jak co roku 26 maja o godzinie 17:00 zaczynamy Kwietny Bieg pod Papieską skałą, pierwszym okrążeniem wokół Krakowskich Błoń. Potem rejestracja na Endomondo, a od 9 czerwca 17:00 do finału 10 czerwca 17:20, rejestracja w Kwietnym namiocie jako Memoriał Kwietnej Mili. (AM)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13