"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 30 maja 2016

jak ślimak...

określiła niedawno swoje bieganie rozczarowana Koleżanka. Mnie jednak bardziej martwiłby brak regularności niż szybkość. Jakakolwiek aktywność fizyczna jest przecież lepsza od braku aktywności. Ważne myślę jak w przypadku każdego leku stosować ją nawet w małych dawkach, ale regularnie he,he...
Był czas kiedy wychodziłem codziennie o szóstej trzydzieści na trzydzieści minut i robiłem niecałe cztery kilometry:( Taki jogging uprawiałem przez kilka lat. Nie startowałem w zawodach i było mi z tym bardzo dobrze hi,hi... Później poznałem Biegaczy i "wkręcili" mnie w bardziej zaawansowane bieganie;) Według Verdiego te parę lat truchtów świetnie przygotowało mój układ szkieletowo - mięśniowy do większych obciążeń. Coś w tym jest, bo dzięki Bogu po "rzuceniu się na głęboką wodę" obyło się bez kontuzji, które często nękają początkujących biegczy:)
Wspomniana Znajoma jest zafascynowana bieganiem i jak sama mówi kocha szybsze przebieranie nogami:) Radość z biegania po każdym biegu wymalowana jest na Jej twarzy:) Niezwykle ambitna  chce non stop być lepsza. Co w przypadku nas amatorów z racji na obowiązki jest bardzo trudne:( Szczególnie dla kobiet które chcą być przecież najlepsze jako mamy, żony, gospodynie domowe, pracowniczki... itd. Trzymam kciuki, aby biegała tyle ile potrzebuje dla zdrowia i dobrego samopoczucia;) Zresztą podobno są Sarenki i Boże Krówki hi,hi... A na poważnie to Zające które lubią szybko i krótko oraz Żółwiki co wolą wolno i długo;)

Dzisiaj byłem żółwiem udającym zająca he,he... Przetuptałem  tylko kilka kółek wokół "Bałtyku" i Adriatyku". Ostatnie było najfajniejsze, bo z poznaną dopiero co początkującą Biegaczką - sympatyczną Agatą;) 
W sumie z dobiegiem wyszła jedenastka w spokojnym, relaksacyjnym jak po "łikendzie " przystało tempie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13