"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 7 listopada 2015

rekonesans...

morsowiska przed jutrzejszym otwarciem sezonu 2015/2016 podczas porannego sobotniego biegania.
Zwyczajowo powinna być Bialska, czyli Aleja Brzozowa z przyległościami he,he... Wybrałem jednak park Lisiniec, żeby sprawdzić czy ktoś nie spuścił przypadkiem wody glinianek, albo nie wywiózł piasku z plaży hi,hi...
Wodę kropił niewielki deszczyk, a temperatura otoczenia na termometrze +13 stopni! 
Na jutro synoptycy też niestety nie maja dobrych wieści dla Zimnolubnych, bo ma być jeszcze cieplej i deszczowo:( 
Aura ostatnimi laty nas nie rozpieszcza:( Już dawno nie było prawdziwego morsowania w lodowej przerębli. Cóż "sorry taki mamy klimat" he,he...
Zrobiłem dyszkę w tempie dreptano truchtanym trochę ścieżką rekreacyjną i trochę po ulubionych krzaczorach;)
Zamieniałem kilka zdań ze znajomą z widzenia biegaczką i oczywiście zaprosiłem Ją na jutrzejsze otwarcie. Niestety jak powiedziała "morsuje się jedynie latem podczas urlopu w morzu bałtyckim";)
Pogoda na bieganie dziś idealna:) 
W sumie wyszło jedenaście kilometrów spokojnego biegu i poranny ból głowy minął "jakby nożem uciął" :-)
News dnia! Jak zapodaje Mariusz Kurzajczyk: "Tomasz Walerowicz wygrał kaliską setkę w 6:53:57. To najlepszy wynik Polaka w ostatnich kilkunastu latach. A wśród Pań Rekord Polski na 100 km - Dominika Stelmach czas 8:01:41! Poprawiony o 25 minut!" Niesamowite.!!! ogromny szacun i gratulacje :-)
Trzy razy miałem przyjemność uczestniczyć w Kaliskiej  Setce. Ostatnia sponiewierała mnie sromotnie:( ale chciałbym tam jeszcze wrócić, bo fantastyczna impreza;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13