"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 8 listopada 2015

biegania...

było dzisiaj niewiele tyle co na rozgrzewkę przed kąpielą w "Adriatyku". Nawet niespecjalnie potrzebną, bo aura letnia:(  Ale żeby się nie powtarzać więcej o otwarciu nowego sezonu możecie przeczytać na Zmorsowanych:)
Dwie pętle po parku Lisiniec czyli niespełna cztery kilometry w towarzystwie częstochowskich Foczek i Morsów. Potem pluskanie w chłodnej wodzie i podwójna dawka endorfin wyzwolona he,he....

Było świetnie! ciuchów nie upociłem, bo w takich warunkach aż się prosi pobiec w stroju organizacyjnym hi,hi...
W dodatku po drodze mogłem "zaliczyć" wodowanie tam gdzie wszystko się zaczęło przed sześciu laty. Dokładnie w sylwestrowe przedpołudnie 2009 w naszym kanale "la Manche" z Teresą:)
Ponadto odeszło rozbieranie się;) i od razu z marszu mogłem zanurzyć się w chłodnej wodzie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13