"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 31 października 2015

wycieczka...

endomondo
w sobotni poranek w Sokole Góry z Moniką była świetna:) Chłodno! tylko trzy kreski na plusie i mgła.
W czwartek nie udało się Moni po ciemku zgubić mnie w bialskich polach hi,hi... Więc dziś wyprowadziła dziadka w pole (przepraszam las;) i zamiast półtoragodzinnego treningu wyszła bez mała połówka he,he...
Normalnie przy dobrej widoczności w tym rejonie trudno pobłądzić, bo ruiny zamku są doskonałym punktem odniesienia. Dzisiaj jednak gęste opary mgły szczelnie otulały wszystko w promieniu kilkuset metrów:( W pewnym momencie przez dreptane pogaduchy stanęliśmy na rozdrożu i musieliśmy zasięgnąć "języka" aby trafić na olsztyński rynek;)
Zaliczyliśmy prawie godzinę spóźnienia narażając się na wymówki naszych bliskich. Ale przecież mamy usprawiedliwienie;) Zgubiliśmy się przez mgłę!

Fajnie było! I nie mogło być inaczej, bo dzisiaj znów dedukuję moje cioranie po Jurze naszej kochanej Wiktorii, która dokładnie trzy miesiące temu  ku naszej radości przyszła na świat <3
Chyba dlatego popołudniu cudownie się do mnie uśmiechała i "wierzgała" nóżkami jakby już chciała z dziadkiem pobiegać;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13