"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 19 października 2015

we mgle...

https://picasaweb.google.com/104418756008194431802/WeMgle
dzisiejsze po startowe truchtanie na "Bałtyku" i kąpiel w "mleku" hi,hi...
Zawsze staram się podreptać na drugi dzień po zawodach. Tym razem zrezygnowałem, aby jak najwięcej "polatać" z MLP po Wrocku. 
Mam do tego miasta szczególny sentyment. W szkolnych latach ogromne wrażenie zrobiło na mnie ZOO. Później u progu dorosłości byłem tam skoszarowany w czasie służby wojskowej.
Teraz ulica nosi inną nazwę. Nie wiem nawet, czy pułk istnieje... A Wrocław zmienił się niesamowicie. Zresztą kiedy byłem na maratonie już miałem problemy z odnalezieniem ulubionych miejsc:(   

Gęsta mgła dzisiaj! Ciekawe, że na ścieżkach wśród krzewów i drzew jakby rozrzedzona? 
Zamierzałem pierwotnie pobiegać poza parkiem Lisiniec. Wolałem jednak nie ryzykować "bliskiego" spotkania z jakimś pojazdem przy tej ograniczonej widoczności.  
Fajnie udeptywało mi się szeleszczące pod butami kolorowe liście. Nakręciłem w spokojnym tempie prawie dyszkę i mokry od opadającej mgły potupałem pod brzózki;) Dobrze, że zabrałem bluzę na zmianę, bo jak kiedyś mogłyby być w drodze powrotnej telepki he,he... 
Temperatura powietrza +1, ale wody myślę jak poprzednio około plus dziesięć:) Takie proporcje temperatury są świetne:) Woda cieplejsza od powietrza sprawia, że łatwiej się wchodzi do wody i podczas kąpieli jest rewelacyjnie:) Dzisiejsze pluskanie z racji mlecznych oparów wyjątkowe! Cisza, aż w uszach dźwięczy;) i nic wokół nie widać:) Wrażenie niesamowite jak siedzi się w wodzie, a dookoła nic nie widać...

2 komentarze:

  1. Pewnie fajna musi być taka mleczna kąpiel - nigdy nie zażywałam :) Krasnoludek - widzę charakterystyczny dla Wrocławia -widziałam go na medalach z Nocnego Półmaratonu dla Wrocławia. Może i ja w najbliższych latach odwiedzę to miasto w jednych z najbliższych zawodach - "coś" mi chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam zime kąpiele Małgosiu :) czyżby chodził Ci po głowie maraton? Fajny jest :) pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13