"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 28 października 2015

Szron...

po nocnym przymrozku, rześkie powietrze i słoneczko to super aura na bieganie:) i pobiegowe morszenie he,he...
W promieniach słońca cieplutko i szron znikł błyskawicznie.
Ale w miejscami na powierzchni zacienionej zima trwała jeszcze długo;)
Mówi się: "nie ma złej pogody na bieganie, są tylko nieodpowiednio ubrani biegacze" Mnie dziś udało się dobrać ciuchy idealnie:)
Na "Bałtyku" nie było mnie od piątku, więc dziś kręciłem pętelki po parku Lisiniec i napawałem się cudną złota polską jesienią:)

Pomalutku z przystankami na foto udeptałem prawie dwanaście kilometrów:) Przyznaje nawet nie wiem kiedy;) Korespondencyjnie z Karolą wyszła nam połówka z "hakiem":) Po dreptaniu zanurzenie w "Pacyfiku" w blasku słońca rewelacyjne:) Nie wiem czemu dzisiaj "zmarzły" mi stopy hi,hi...
Fajnie było choć nie tak rewelacyjnie jak w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13