"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 12 października 2015

Po białym...

https://picasaweb.google.com/104418756008194431802/PierwszySnieg
dzisiejszy roztruchtanie po wczorajszej polowce he,he... Pierwszy śnieg i kąpiel w "Pacyfiku" prawie zimowa;) Na termometrze jeden stopień Celsjusza i nad zbiornikami znów mgiełka, bo temperatura wody wyższa o prawie dziesięć kresek:)
Warunki do biegania trudne: dość silny wiatr i zacinający w oczy śnieg:( Ale sorry taki mamy klimat hi,hi... Latem skwar, palące słońce;) zimą śnieg, mróz i dlatego biegacz musi być twardy, a nie miętki;)
Przetuptałem spokojną ósemkę na rozruszanie spiętych mięśni po wczorajszym ściganiu i chlup do "Pacyfiku":) W wodzie cieplej niż na powietrzu! Popływałem trochę i po wyjściu paluchy nieco mi zesztywniały;) Zimą często obserwujący nasze morsowania pytają czemu kapiemy się w rękawiczkach? To proste na dłoniach prawie nie ma mięśni i paliczki marzną bardzo szybko. Zdarzyło mi się taplać łapska w zimnej wodzie i później miałem problemy z zawiązaniem butów i zapięciem guzików:( Najbardziej marzną dłonie i stopy. Warto więc mieć buty do wody i jakąś podkładkę pod stopy na czas przebierania.
Fajne było dzisiejsze pluskanie:) W wodzie wiatr nie dokucza. Śnieg też mniej daje po oczach i się... nie moknie;) Nad powierzchnią wody delikatna mgiełka niczym w termach i luzik na kąpielisku:)
Jutro gimnastyka, a bieganie dopiero w środę. Może znów "po białym"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13