"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 14 lipca 2015

po całym dniu...

 zabawy w budowlańca wieczorkiem na lepsze spanie wyszedłem pobiegać;)
Miała być dzisiaj gimnastyka, lecz z wygibasami muszę się wstrzymać do jutra jak się coś "nie urodzi" he,he...

1. Zrobiłem w parku Lisiniec dychę, wykapałem się o dwudziestej pierwszej w "Pacyfiku", przyjąłem po treningu złocisty izotonik i mogę przyznać szczerze: tego mi było potrzeba!



2. Dzięki uprzejmości firmy New Level Sport otrzymałem do przetestowania wkładki monitorujące zużycie butów biegowych Mino.
Wkrótce zapodam coś więcej;)

http://www.podkowa-janow.pl/osmiornica/news.php
3. Zaproszony zostałem przez jednego z organizatorów Grzegorza Dorsa na ciekawą imprezkę dla biegaczy i maszerów NW:)
W tym roku już po jednej pustyni (Błędowskiej;) hasałem he.he... Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to zdobyte doświadczenie;) wykorzystam na Siedleckiej:)

Do 23 lipca została przedłużona niższa opłata startowa /40zł/:) 

3 komentarze:

  1. Ośmiornica wydaje się ekscytująca ale to chyba bardzo trudny i wymagający bieg. Coś w sam raz dla takiego wspaniałego i optymistycznego biegacza jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina fajnie, że tak uważasz:-) ale jestem tylko zwykłym truchtaczem. Lecz jeśli pobiegniemy razem te osiem kilometrów po piachu to spoko damy radę ;) W Twoim towarzystwie to będzie super przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomek, po tak miłym komentarzu nie pozostało nic innego jak się zapisać co też zrobiłam....Oj, oj, oj ....

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13