"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 11 lipca 2015

Jak za...

dawnych dobrych czasów. Kiedy w klubie biegowym niekynologicznym;) na pierwszym miejscu było bieganie i biegacze, a nie psy. W sobotni poranek razem z Krzysztofem i Marcinem udeptywaliśmy ścieżki bialskich pól:) Były dreptane pogaduchy i mimowolne podkręcanie tempa he,he... Pogoda idealna! słonecznie:) lekki rześki wiatr i temperatura ok. dziesiątki na plusie. 
Przepisowe dwie pętelki za sanktuarium w trzech. Potem Marcin został na dłuższe wybieganie, a my z Krzychem potuptaliśmy na letnie morsowanie hi,hi... Woda mimo chłodnych ostatnio nocy cieplutka:) Kąpiel superowa! Krzysiek przyznał, że żal z takiej wody wychodzić;)
Siedemnaście fajnych kilometrów;) w dobrym towarzystwie.
Pokaźna dawka endorfin i fajny początek "łikendu"
W całym tygodniu sześćdziesiąt jeden kilometrów w sześciu wyjściach. Wow! biegałem w tym tygodniu codziennie:) Średnio dychę. Jutro zatem laba, wolne, odpoczynek i regeneracja:)

3 komentarze:

  1. "wolne, odpoczynek i regeneracja", czyli bardzo ważna jednostka treningowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za zapał :) u mnie codziennie bieganie jest nie możliwe ;/ ale z 2-3 razy sie staram. w końcu trzeba miec kondycje by szarpnac półmaraton pko na który sie zapisałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Bartek podobno luzowanie to element treningu ;-)
    @ Anonim u mnie też na stałe co dzień nie wchodzi w grę :-( powodzenia na połówce :-)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13