"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 1 lipca 2015

Dziś byłem...

joggerem;) Przeczytałem kiedyś, że biegacze to Ci co na zawodach biegną przed nami, a joggerzy za nami he,he... Dziś Kręcąc po "Bałtyku" i okolicach co rusz widziałem przed sobą biegaczki i biegaczy.
Od rana ciepło, żeby nie powiedzieć aż za gorąco jak na bieganie:( Zrobiłem dychę i tak mnie przygrzało na otwartej przestrzeni, że uciekłem do cienia. Na ścieżce pod drzewami robiłem przebieżki /10x100m/ Przy ósmej minąłem się z ładną dziewczyną:) Wstyd się przyznać, ale gapa ze mnie, bo nie poznałem sympatycznej Foczki z która spotkaliśmy się na morsowaniu w Kłobucku:( Sorrki Karolina! Na szczęście po skończonej serii przebieżek kiedy leciałem pod brzózki schłodzić się w "Pacyfiku" znów na siebie wpadliśmy;) Od słowa do słowa i Karolina przypomniała mi jak 22 lutego z NGB biliśmy rekord frekwencji na Zakrzewiu:) Dzięki Karolina! Zawsze powtarzam, że skleroza nie boli tylko trzeba się nachodzić hi,hi...
Kiedy zdradziłem, że zmierzam na letnie morsowanie do spa "pod brzózkami" Karo przyznała, że ma w samochodzie ubranie na zmianę:) Super! Towarzystwo młodej, ładnej kobiety to fart od samego rana:) A że szczęścia chadzają parami (nie pomyliłem się;) to w wodzie na treningu pływackim spotkaliśmy jeszcze świetnego triathlonistę Kacpra. 
Dzięki naszemu Mistrzowi mogę się pochwalić fajną fotką:) Jeszcze raz Kacper dzięki i graty!
Pierwszy trening w lipcu i na koncie czternaście kilometrów. Od jutra podobno jeszcze większe upały:( więc najlepiej biegać wcześnie rano lub wieczorem;)

6 komentarzy:

  1. Mnie też było niezmiernie miło, że Cię spotkałam.
    Tomek, dziękuję za świetnie spędzony czas :)
    Te grube nogi to chyba dlatego że Kacper jest wysoki i robił zdjęcie z góry hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa kobieta he,he... grube nogi ???? ja tylko zauważyłem, że ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pewnie to pisałam, ale zazdroszczę Ci tej możliwości kąpieli podczas biegania, to musi być naprawdę świetna rzecz :) U mnie tylko sam asfalt, a to w perspektywie nadchodzących upałów nie zapowiada się obiecująco :(

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hemli rozumiem Cię w mieście też mam dookoła asfalt, bruk i inne wynalazki cywilizacyjne. Dlatego fajną odskocznią jest "Bałtyk" i bialskie pola, które staram się jak najczęściej odwiedzać. Zwłaszcza teraz w czasie upałów nagrzany asfalt i chodniki brrrr... nie zachęcają do tuptania:(
    Pozdrawiam chłodno! (po morsowemu bardzo serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A najlepiej i rano i wieczorem ;-)
    Wiem, że to niepolityczne, ale zawsze bawią mnie nieco osoby biegające w miejscu "na czerwonym" :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bartek bieganie rano i wieczorem to byłby luksus ;) ale chyba mało kogo na niego stać ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13