"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 29 czerwca 2015

miszmasz...

poniedziałkowy od rana. Miało być wolnoooo, a potem podbiegi po trawie na "mojej" górce pod Górę Jasną;) Jednak po prawie trzydziestce w sobotę i wczorajszym labowaniu jakoś nie widziało mi się zbytnio męczyć he,he... Zrobiłem pętle wokół glinianek potem trochę większą po mojej stałej trasie, a nogom mało i rwą się do przodu:) Pomyślałem dobra zafunduję wam podbiegi. No tak, ale chciałem się wykapać. Jak zrobię podbiegi to już nie będę wracał do parku. Z kolei po moczeniu w zimnej wodzie to nie ta kolejność. Nagle jak to mówi Ferdek "mam pomysła"! Plaża przy "Adriatyku" jest krótka, lecz piaszczysta, więc można sobie (nogom;) lekko dać w kość. Przypomnieć wakacyjne bieganie nadmorskie:) Na miejscu niestety pomysł spalił na panewce, bo tu harce urządziły sobie trzy dziewczyny z psami:( "Hektary" wzdłuż brzegu, a One muszą tam gdzie ludzie leżą na kocach, grilują, dzieci bawią się w piasku...
Wiem narażę się Psiarzom, bo przecież Ich psy to czystsze niż ludzie. Tylko skąd co rusz wszędzie "miny poślizgowe"? Dobra jak tak to jest jeszcze niewielki podbieg przy "Pacyfiku" krótszy i łagodniejszy. Zatem będzie szybciej niż zazwyczaj na trawie takie dwa w jednym *przebieżki na podbiegach* hi,hii... Niektórzy mówią, że bieganie jest nudne??? Jakoś przez te piętnaście lat mnie się nie znudziło:) Zresztą kiedyś jedna z biegaczek powiedziała: "z bieganiem jest jak seksem. Jak się ma fantazje i głowę pełną  pomysłów to ani jedno, ani drugie nie może się znudzić":))
Fakt monotonia, rutyna, szablonowość, brak urozmaicenia to wróg każdej aktywności i wtedy może wiać nudą. Dlatego na koniec trochę pływania, podpatrywania stada kaczek;) i fota z wody pt. "jak to widzą kaczuchy" he,he...
Na otwarcie tygodnia dwunastka w nogach i pozytywna dawka energii na cały dzień:)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wiem, co wszyscy tak to bieganie do seksów porównują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo jedno i drugie sprawia, że człowiek zdrowszy i radośniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13