"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 27 czerwca 2015

Kto rano wstaje...

temu Pan Bóg daje:) Przychylność pogody, moc w nogach i nastrój w sam raz na samotne długie wybieganie;)
Zaraz po siódmej podreptałem na Bialską. Udeptałem trochę ścieżek wokół bialskich pól jak za dawnych dobrych czasów;)
W drodze powrotnej zerknąłem na licznik endo - pokazywał szesnaście kilometrów. Pomyślałem biegnie mi się rewelacyjnie lekko, aura sprzyja... O nie, nie wracam! Kupiłem picie na Wrocławskiej i poleciałem dalej na bieżąco improwizując trasę he,he...

Aha za sanktuarium spotkałem parę którą wcześniej widziałem z wielkim psem. Wtedy pani trzymała psisko za obrożę, więc 'bezpieczny' podziękowałem Jej za ten gest. Teraz szukając psa wzrokiem usłyszałem: "nie widział pan gdzieś jakiegoś psa? uciekamy przed panem, a pan biega i pies uciekł"
Cha, cha... uśmiechnąłem się i w duchu pomyślałem: na szczęście żadnego nie widziałem i nie chciałbym widzieć na mojej drodze;)

Po punkcie nawadniania obrałem kierunek cmentarz komunalny przez giełdę kwiatową. Potem Białostocka, Dobrzyńska, Huculska i "od tyłu" na... "Bałtyk" Pętelka po ścieżce rekreacyjnej na schłodzenie i odnowa w "Pacyfiku". Po dwudziestu pięciu kilometrach dla mięśni i stawów to ulga i kapitalna regeneracja:)
Sobotnie wybieganie bez mała trzydziestokilometrowe. W całym tygodniu siedemdziesiąt kilometrów w czterech wyjściach:)

2 komentarze:

  1. Niby tak...chociaż ja wolę biegać wieczorem...jakoś klimacik wieczorny mi odpowiada bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorem w dobrym towarzystwie też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13