"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 25 czerwca 2015

Jak chomik...

nerwowo kręciłem kółka po ścieżce rekreacyjnej w parku Lisiniec, bo podobno "bieganie to najlepszy sposób na ucieczkę od dołujących myśli"! Jedna pętelka to ok. 1600 metrów, czyli cztery razy bieżnią dookoła stadionu he,he... Więc na szczęście w głowie się nie zakręci. Kilku Biegaczy, para Łazików NW plus jedna Solówka;) i Grono imprezowiczów raczących się złocistym izotonikiem hi,hi...

Na wodzie dwa rowerki, dwa kajaki i zdalnie sterowana przez wędkujących amfibia. Większość "flotylli" jednak w porcie, ale wkrótce wakacje, więc: "już za parę dni za dni parę..."
Po dziesionie wcale nie czułem się do końca od-dołowany, więc pozostało mi tylko schłodzenie w zimnej wodzie;) I tu  rozczarowanie, bo woda cieplutka;) Trzydziestominutowa kąpiel i pływanie plus wcześniej godzinka biegania to świetny zastrzyk endorfinek:) Polecam!
W sumie trzynaście kilometrów na liczniku i ogromna dawka hormonów szczęścia:)
Tak by rano móc zaśpiewać sobie: "od rana mam dobry humor na ulicy do przechodniów śmieję się ..."

5 komentarzy:

  1. Po co terapeuci...lepiej zacząć się ruszać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1600 m to całkiem spora pętla - można kręcić :-)
    O co chodzi z tą "solówką"?

    OdpowiedzUsuń
  3. ruch to zdrowie, pozwala tez sie od stresować :) zaczełam biegac 5 lat temu , aby poczyc sie lepiej. ostatnio sprawdziłam samą siebie w pko wroclaw polmaratonie. było super bieg odbywał się noca

    OdpowiedzUsuń
  4. @Bartek nie wiem czemu, ale Kijarzy zawsze spotykam w parach:) pani z panem, dwie panie... A tym razem ładna dziewczyna była solo;) Z kolei biegacze latają w większości samotnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowa Jesteś doświadczoną Biegaczką skoro masz taki staż biegów :) Lubię biegać w nocy :) Chyba ciemności i niecodzienny ;) klimat dodają uroku takim imprezom:) bieglem kilka razy nocną połówkę w Rybniku i Świętojański "od zmierzchu do świtu" w Kaliszu. Rewelka!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13