"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 2 kwietnia 2015

Serdeczny Kumpel...

Kuba, a właściwie już... Jakub Ostasz przysłał mi piękne życzenia z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego  na samodzielnie wykonanej kartce świątecznej od całej swojej Rodzinki:) Dlatego te miłe słowa są tym bardziej cenne:)
Jeszcze raz Kuba drogi Kumplu z całego serca pięknie dziękuję Tobie i Twoim Najbliższym w imieniu własnym i rodziny:) 
Jakub mam nadzieję, że moja też już dotarła;)

Dzisiaj pierwsze bieganie w kwietniu, bo na prima aprilis była gimnastyka.
Aura znowu była niezwykle łaskawa:) Gdy biegałem nie wiało, nie padało... można rzec cisza przed burzą he,he... *Później piękna zima tej wiosny* Ale przecież nie ma się co dziwić - "kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata;)
Zrobiłem spokojną siódemkę "na poty". Zima minęła, były regularne aplikowane "szczepionki antygrypowe" i nic mnie ruszało;) Przyszła wiosna i jak co roku *coś mnie bierze* hi,hi... Nie mam temperatury! To najważniejsze, bo nie muszę rezygnować z biegania;) Trochę łamie mnie w kościach, odwilż w nosie, drapanie w gardle...
Tłumacze to sobie, że gdybym nie był zmorsowany to pewnie musiałbym zapakować się do wyra:( A tak organizm zwalcza infekcje i przechodzę ją łagodniej:) I dzięki Bogu:)

2 komentarze:

  1. A ja poszedłem dziś na pierwszy kwietniowy trening i miałem wiatr zwany wmordewindem, piękne słońce potem deszcz i na koniec śnieg, a wszystko raptem w ciągu godziny. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Imienniku :) podoba mi się ta nazwa wiatru ;) pozdrowaśki ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13