"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 3 lutego 2015

za wcześnie ...

na wiosenne przesilenie, a ostatnio jestem trochę przemęczony, znużony, senny:(
Biegam średnio pięćdziesiąt kilometrów tygodniowo, więc nie jakieś wyczerpujące dystanse.
Co prawda dochodzą do tego dwa morsowania w środę i czwartek, a przy tym  bieganie w umundurowaniu z plecakiem...
Hmm... brak światła słonecznego to jeden z podstawowych powodów! Ale zbyt dobry apetyt sugeruje, że czegoś w organizmie zaczyna brakować i zwiększa zapotrzebowanie...  Bo dostarczane dawki są zbyt małe. Trzeba poćpać trochę witamin;)

Ale jak to mówią "co nas nie zabije to nas wzmocni" he,he...
Dzisiaj powolutku czternaście kilometrów "spacerkiem" po mieście w towarzystwie MBD (czyt. Mojej Bratniej Duszy;) Sam pewnie męczyłbym się walcząc z własną niemocą hi,hi... Lecz we dwójkę wiadomo raźniej, motywacja większa i wstyd słabości okazywać;)
Cieszę się, że wyszedłem! Zastanawiałem się, czy  aby nie odpuścić..? Dobrze! Potuptałem i psychicznie się wzmocniłem. Przecież Mens Sana In Corpora Sano i odwrotnie:)



2 komentarze:

  1. łatwo jest narzekać na pogodę, ale to chyba przez to... ja też nie czułam się ostatnio najlepiej, jakby ktoś mnie wyprał w pralce i odwirował! a ostatecznie pół stycznia było takie, jakby to był marzec:) a witaminy zawsze warto wziąć, najlepiej z owoców i warzyw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu to z pralką i wirowaniem bombowe porównanie ;) Jem bardzo dużo owoców i warzyw, ale nie przeceniałbym ich wartości. To już nie ta pietrucha, czy marchew z babcinego ogródka na naturalnym oborniku:( Nawet mało co pachnie. Tak samo jabłka tamto wyjęte zimą z siana to 'niebo w gębie" Teraz jabłko po dwóch dniach potrafi wyglądać z wierzchu ok, ale psuć się od środka:( Niektóre witaminki w warzywniakach zaczynają przypominać skład tablicy Mendelejewa;) Dlatego dla ludzi o normalnej aktywności fizycznej to wystarcza. Natomiast jeśli Ktoś intensywnie trenuje i po amatorsku uprawia zawodowy sport może to nie wystarczyć. Szczególnie w okresie zimy.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13