"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 1 lutego 2015

Słoneczne, niedzielne...

bieganko po bialskich polach rewelacyjne:) Z dala od ruchu ulicznego i bielą dookoła jak okiem sięgnąć. To jest to!
Niedzielne przedpołudnie, przygrzewające słoneczko i dlatego zapewne na ścieżkach za sanktuarium spora liczba spacerowiczów i kijarzy. Biegacze też się trafiali, ale dziś zdecydowanie w mniejszości:( Z elf_ik-iem  zrobiliśmy stałą do niedawna sobotnią trasę z dwiema pętlami i z dobiegiem endo naliczyło 16km. W całym tygodniu w pięciu wyjściach wyszło pięćdziesiąt siedem kilometrów.
 Nie wiem jak Mojej Bratniej Duszy, ale mnie biegało się fantastycznie:) Dreptane pogaduchy, wiele wspólnych tematów i nawet nie wiadomo kiedy trzeba wracać:( A w duchu myśl szkoda, że to nie maraton hi,hi...
Udało mi się dopasować ubiór idealnie do warunków atmosferycznych! Ani za lekko, ani za grubo tylko w sam raz. Nie lubię zmarznąć podczas biegania, lecz jeszcze bardziej nie lubię się zagotować:( Cóż czasem niestety pogoda jest nieprzewidywalna i tak się zdarzy:(
Na koniec pod domem znowu zdziwiłem jednego z sąsiadów he,he... Wychodząc biegać spotkaliśmy się pod klatką, a gdy wracałem po półtorej godzinie ponownie pod blokiem. Kiedy mnie zobaczył to pierwsze słowa: "dopiero teraz pan wraca z biegania?" Odpowiedziałem twierdząco, a On masz pan zdrowie tyle czasu biegać!"
Już Go nie "dobijałem" że potrafię po prawie cztery/maraton/ czy dwanaście/stówka/ godzin przebierać nogami hi,hi...

Na koniec wiadomość dnia! Po dramatycznym meczu Polacy pokonali Hiszpanów! Huuuurrrraaaa! Mamy brązowych medalistów Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej! Gratulacje i słowa podziwu dla NASZYCH Szczypiornistów:)

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13